Formare inițială în mediere

Centrul de Mediere Craiova organizează împreună cu NICA Elena Adina în calitate de formator principal cursuri de formare inițială în...

Citeste mai departe »
Medierea în afaceri - tehnici avansate

Asociația Centrul de Mediere Craiova și Nica Elena Adina în calitate de formator principal organizează cursul de tehnici avansate “Medierea...

Citeste mai departe »
Managementul conflictelor la locul de muncă

Conflictele nerezolvate, disputele și tensiunile de la locul de muncă pot fi distructive și costisitoare. Chiar dacă sunt latente sau...

Citeste mai departe »
Aspecte legale privind principalele tipuri de conflicte în mediere

Asociația Centrul de Mediere Craiova și Nica Elena Adina în calitate de formator principal organizează cursul de tehnici avansate ”Aspecte...

Citeste mai departe »
Forumul de luni seară

Organizatori: Asociația pentru Soluționarea Disputelor prin Mediere (ASDM), Asociația Centrul de Mediere Craiova. Participanți: 25...

Citeste mai departe »
Congresul Internaţional: „Medierea judiciară”
4-7 iulie 2012. Organizatori: GEMME France, Aix Mediation, CIMJ. Participanţi: 200 de magistraţi, mediatori şi...
Citeste mai departe »
Atelier de lucru internațional

Proiect finantat de catre Comisia Europeana prin Programul Specific “Justitie civila”. Locaţie: Cluj, 13-15 iunie...

Citeste mai departe »
Conferinţa: “Medierea – un pas către viitor”

Organizatori: Fundaţia Credentia şi Exim Bank
Participanţi: 30 de reprezentanţi bancari
Prezentare: “Medierea în domeniul...

Citeste mai departe »

Referințe ...

Adina este un manager puternic și un foarte bun vorbitor în public. Are valori solide și excelente abilități relaționale.

Adrian Lauran, Consultant - Right People Solutions

Referințe ...

Când am urmat cursul de mediere, cred că în primul rând a contat personalitatea Adinei și modul ei de a preda prin prisma experienței relevante acumulate de la începuturile medierii în România. Acest mod de abordare a trecut dincolo de formalismul cursului și de rigurozitatea componentelor legale. Componenta umană de înțelegere, comunicare și îndrumare a părților în procesul medierii s-a corelat cu înțelegerea componentelor conflictului și a modalităților de ghidare a negocierilor.

Horia Toader, SME Learning, Industrial Relations - Ericsson Romania